Mest tråkigt och blandat

Ja usch... Idag är allt bara blä! Ville inte lyssna om eller förstå Vygotskij i skolan idag. Ville bara sova och frös som en galning. Dumma jäkla skitväder, solen sken ju kl. nio imorse, men inte kl. 13 inne i stan och definitivt inte kl. 17 i Täby. :( Jag har ont i min tand, tror det har fastnat popcorn mellan tandköttet och tanden. Jag vill också gifta mig och skaffa barn och bli vuxen på riktigt. Framför allt ha en egen jäkla lägenhet. Jag är bara sååååå trött nuförtiden (som alla andra också verkar vara). Ska snart ha mens så då kommer allt bli ännu roligare. Jippi! :/ Väntar fortfarande på svar om förra tenta, vill veta om jag är godkänd! Måste vara det. Har typ bitit av mig alla naglarna, varför? Fråga mig inte, får sådana infall och gör det någon gång om året typ. :( Oj vad man kan vara tråkig och deppig. Nej, nu ska jag sova bort denna eländiga dag. Avsluta med lite mys med älskling, hoppas han kan pigga upp mig lite, det brukar han kunna.

Om jag måste komma på en positiv sak med dagen var det att en tjej i klassen hade hittat min blogg via google, roligt! Haha, Ellinor i klassen tycker jag shoppar mycket. Medhåll från någon annan? Haha, förvånad över att mamma och framförallt pappa inte klagat mer på det. Men det är nice med shopping! :D Som jag sa till Ellinor, vad ska jag annars lägga mina pengar på?

Inte direkt så jag har en lägenhet att lägga dem på eller ett bröllop att spara till. :( GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Håller fullständigt med Ellinor ! Men har man det gott ställt så har och då kan man väl shoppa så !!!!

2008-05-21 @ 08:07:13
Postat av: Maria

Haha, bra där Emma! :D

Annars är det alltid bra att börja spara i god tid för exempelvis bröllop :P Det lär ju bli någon gång i framtiden, kan ju börja med att spara 1.50 i månaden i alla fall haha :D PUSS

2008-05-21 @ 17:42:49
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag kan nog instämma med Ellinor. Du kunde sparat pengarna till något bättre. Kram från din mamma

2008-05-21 @ 19:50:31
Postat av: Ellinor

måste bara göra en korrigering. Jag sa väl att du shoppar MYCKET.. inte FÖR MYCKET?? kram från en shoppingtok

2008-05-22 @ 08:53:00
URL: http://fyffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0