Jag och hm.com

Jag har beställt och beställt och beställt från H&M! Bara billiga småsaker, men det blev ganska mycket allt som allt.

Behöll bara de två första topparna av allt detta. Det gröna linnet tycker jag otroligt mycket om, men det satt lite konstigt. Linnena var tyvärr inte heller så snygga på.


Klänningen har jag provat innan och beställde den för att den var på rea, 98 spänn liksom! Men den kändes inte helt hundra heller. Byxorna satt lite tajt och var i centrum idag och provade en större storlek, då satt de perfekt! De hade inga i svart, annars hade jag köpt dem direkt. :)


Klänningen jag pratade om innan, den med stjärnor och inte prickar. :P


Den konstiga rosa toppen som också ska skickas tillbaka. :(


Den otroligt söta toppen som jag shoppade i Skåne på MQ. Hade den på kalaset och bowlingen i lördags, bara älskar den. :D


Shoppade lite idag. :) Behövde en enkel, tunn kofta. Denna är från BikBok.


Blev även en behå, som jag också behöver! Ett par mörkbruna leggings och ett halsband, båda från Gina Tricot.

Det var mycket shopping. Nu ska jag beställa de där svarta capribyxorna och dessa oemotståndliga mjukiscapribyxorna. Jätteskönt att ha när man ska till jobbet eller så.

De är från barnavdelningen på hm.com, men skit samma! Desto billigare! ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0