Inte så tokigt detta heller!

I torsdags drog jag med Teresia och en kompis till henne, till Kungsan i Rix FM festival. Vi käkade middag i Kungshallen innan, super gott och MUMSigt! :) Precis som Marie kändes det som att vi höjde genomsnittsåldern med fem år. Men vi hade skitkul iaf och sjöng som tokar, rockade loss och skrattade mycket under de tre timmar som jippot höll på. :D Slänger inte lite bilder som jag hittade på Rix's hemsida, eftersom det blev någorlunda impulsivt hade jag inte med min egen kamera... Men detta får duga!



Kate Ryan, BWO, Ola och Sanna Nielsen.


Amy Diamond, Patrik Isaksson, Jason Mraz och Linda Bengtzing.


EMD, Måns Zelmerlöw och Magnus Uggla som var kvällens hemliga gäst!


Alla artisterna som uppträdde (ej i kronologisk ordning för er som är petiga :P). 11 stycken, helt sjukt många! Jason Mraz var ju coolt att se, älskar att han bara går upp och river av en låt med sin lilla gitarr och jammar loss helt solo. Hans "I'm yours" tycker jag börjar bli lite uttjatad då jag hörde den första gången i augusti förra året och lyssnat på den ganska länge efter det. Precis när jag plockade bort honom från mp3:an, DÅ, dök han upp på radio. Men, det är ju trots allt redan en klassiker! :D Det var en trevlig kväll, dock lite regn på slutet (JO Teresia ;)) och jag fick ihop mina 10 000 steg även den dagen. :) Nöjd! Nu blir det lunch! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0