Inte heller helt fel...

Mina steg syftar jag på! Igår gick jag minsann 10 000 steg. Idag skulle jag och Cindy gått, men hon bangade, men då gick jag bann mig själv. Jonas var ute och flög rc-plan så jag bestämde mig för att gå bort till dem och sedan åka med dem hem. Jag hann nästan fram till dem och det blev en promenad på knappt en timme och 6 000 steg. Bra gjort av mig att promenera helt själv för annars hade det typ blivit noll steg i och med att jag suttit inne och pluggat hela dagen. Bra där Emma! :D

Det här är inte heller helt fel. Tävlingar där man kan vinna saker är nästan lika bra som gratis grejjer! Och vinner man är det ju ännu bättre. :D

Renskrivningen gick inte så snabbt som jag trodde. Har fått läst lite under tiden för att få klarhet i alla begrepp så är inte klar med den än. Ska sätta mig nu och skriva det sista. Imorgon ska jag också vara duktig och åka in till skolan så jag är där halv elva och plugga en och en halv timme med Teresia innan sem. som börjar 13. Lunch med henne blir det med = myyys! :) Tänkte att man kanske även ska kolla in vädret efter sem. och om det är bra, eller iaf upphåll kanske käka lite middag och dra med mig Teresia till kungsan och Rix fm festival. :) Vi får se. Verkar ju inte vara någon festival i Båstad så kanske bra att se den här, när man ändå har möjlighet. :) Är ju ledig dan efter så. :)

Nu ska jag avsluta här och bege mig ner till köket (grymt att plugga där) och skriva klart. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0