Grymt spännande!

Kollade ju i vanlig ordning Ugly Betty, som jag för övrigt tycker börjar bli lite töntigt och det spårar ut ibland. Trist, det var ju så bra i början. Iaf, kollade ju självfallet på Desperate Housewives. :D Det var grymt spännande och i början av avsnittet sa de att en av vännerna (någon av fruarna) skulle dö och en av deras makar. Det kom en tornado och alla fruar lever än. Trodde att Gabrielle och Carlos skulle försvinna, eftersom de skulle fly från stan, så trodde de skulle försvinna ur serien på ett lite mer oväntat sätt. Men Gabrielle levde när programmet var slut och Carlos hoppas jag levde. Det kanske var Tom som dog, Lynette verkade ju iaf tro det. :( Iofs, det såg inte ut som att Gabrielles man, Victor, skulle överleva den där staketstolpen. Nästan så spännande så jag inte kan hålla mig till nästa vecka. Tror jag måste kolla vad som händer! :P Någon annan som kollar på fruarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0