Gratis är gott :)

Fick ett mail med denna länken. Alltid trevligt med sådana mail! :D

Idag har jag varit hemma och pluggat. Faktiskt gått över förväntan. Nu är jag äntligen klar med Skinner. Ska renskriva mina anteckningar och sedan ska jag läsa mer ur Piaget. Känns bra det här! Ganska intressant också. Jonas har också varit hemma och myst med mig idag. Trevligt! :) Back to the books! Ciao!

P.s. Vi ligger tyvärr inte längre etta på denna lägenhet heller. Vi ger upp för sommaren. Får försöka efter sommaren igen! Ciao igen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad tråkigt med lägenheten! Finns det inga på det andra stället då? Kommer aldrig ihåg vad det heter, kanske är värt ett försök i alla fall :) Desto roligare med gratisgrejer! :D Alltid lika trevligt, speciellt när man är rik student haha :D PUSS

2008-05-14 @ 20:15:34
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0