Fullspäckad gladdag

Ja bättre än så kan man inte beskriva min dag. Stack iväg på föreläsning i skolan 10 till 12. Den var helt okej. Sedan blev det massa babbel och lunch med älskade Teresia. Fick lite bätte koll på alla begrepp och lite av perspektiven. Gick sedan på stötta sem. Ett seminarie där vi gav feedback på föreläsning, vilket var jättebra, för hon ska lämna det till föreläsarna så de kan utvecklas. Sedan gick vi igenom en gammal tenta och en liknande text skrivet av en forskare. Tyckte dock det var lite för basic "Måste man referera till alla tre böckerna?" "Hur lång ska den vara?" och liknande frågor som kändes alldeles för uppenbara. Men lite bra var det nog. Därefter gick vi till bibblan och jag lånade Säljö. Valbar litteratur som är obligatorisk, lite lustigt ordval men så är det. Otroligt nog fanns ett ex kvar! Wehoo! :) Gick sedan och kopierade Teresias anteckningar. Behöver allt jag kan få, så begreppen verkligen fastnar på djupet. Åkte hem efter det och vilade lite. Sedan åkte jag hit till älskade Cindy för en kebabrulle och för att kolla mina älskade favoritserier. Jag har ju redan sett älskade Desperate eftersom det var så spännande förra gången laddade jag hem detta avsnitt och såg förra veckan. Men älskade Betty blev det iaf. :) Snart blir det nog en kvällsprommis med älskade Saga och sedan ska jag nog hem och läsa eller sova. Är ganska trött redan nu känner jag. Blir kanske pigg av prommen. Det bästa utav allt med denna dagen - jag har varit sjukt glad! :D Aja nu ska jag mysa i soffan med mina tjejer! Ciao!


Update 23:14: Nu är jag hemma och min älskade Jonas hämtade mig. Tack honey! Nu ska jag mysa med älsk och sedan sova så man kanske kan komma upp i rimlig tid imorgon och läsa. Förresten, vi ligger etta på en lägenhet i Kungshamra, av 35 stycken! Nice! Får se på torsdag kl. tio om den är vår eller ej. :P


Kommentarer
Postat av: Maria

Du skrev fredag på min blogg, var det fredag vi bestämde? Jag är lite lost! Vi har precis spelat monopol och jag förlorade :D haha :) Ja, det var jättemysigt att prata med dig :) Härligt att du åkte fel där haha :) PUSS PUSS

2008-05-14 @ 00:50:09
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Pappa

Håller tummarna för er igen på lägenheten!

2008-05-14 @ 09:27:52
Postat av: Anonym

Håller tummarna för er igen på lägenheten!

2008-05-14 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0