En heldag på stan

Oj oj oj. Har super mycket att blogga om, ska försöka hinna med allt idag. Måste ju ta igen det jag inte bloggat om!

En trött Emma begav sig till basgruppsdag på Danderyds gymnasie i torsdags. Lite intressant om mobbnning, men det mesta var ganska självklart. Gick en timme tidigare, mötte upp Maria i Mörby cenrum för en rejäl lunch på Tacostället. MUMS! :D Sedan bar det till stan. Hängde mest på Maria i några timmar då vi spanade på kläder till hennes kille som fyllde år i lördags. När vi sedan kom till Gina blev det även shopping för min del.


Väldigt söt klänning från Gina Tricot!

Blev lite dramtik eftersom jag tappade min jacka därinne. Hittade den efter ett tags panikletande i butiken, då någon hängt upp den på en klädställning. :)

Därefter blev det skor! :D


Hittade mina rosa söta skor! De kostade endast 99:- ! Extrapris på dem!

Fick springa till Skopunkten på Drottninggatan för att få tag i rätt storlek på de andra skorna, som också kostade 99 :- ! Jag hittade även ett par andra grymma skor, men köpte inte dem. Shoppade även lite i Mörby C när jag väntade på Maria. På H&M blev det ett rouge och ett läppglans.


Från sidan. Grymt söta! :D


I fredags efter skolan bar det av till Skopunkten igen för att vara smakråd åt Madde. :) Det slutade med att hon köpte två par och jag köpte ett par, de grymma skorna som jag tittat på dagen innan. :D Eftersom vi betalade ihop fick jag dem för halva priset, 125 spänn! Tre par skor för sammanlagt 325 kronor. :D Grymt! Tack Madde, utan dig hade jag aldrig köpt skorna! :D


Fruktansvärt snygga! :D

Hade klänningen och dessa skorna i lördags, super lyckat! :D



Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev verkligen superfin kombination! :) Finast av alla :) PUUUUSS

2008-05-26 @ 10:53:15
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0