Smycken

Surfade runt lite på nätet och kom in på sidan Kyss Johanna. Hittade lite fina saker, de flesta i helt rimliga prisklasser. :)



Det första armbandet tyckte jag var lite fint, mycket bling-bling. :D Passar till lite mer dressade outfits. :) Det andra är ju bara så fint. Passar mig som gillar rosa. :) Det tredje var lite coolt, ska vara små pojkar och flickor. Väldigt söt ring, dock kostade den lite mer, runt 400 medan de flesta armbanden låg runt 100-200 kronor. Mom-armbandet var väldigt fint, eller vad säger du mamma? Tror inte hon tycker om sådana stela armband. Skulle dock vara perfekt i Mors dag present. Vad tycker du mamma? Du kan väl lämna en liten kommentar så jag vet. ;) Det sista armbandet var lite coolt att ha på sitt bröllop eller att kanske ge i bröllopspresent. :)

Sorry för att kollaget jag satt ihop inte är det bästa, men så blir det i paint. :/ Gav gensvar på en kursares arbete under min inriktning och hon hade gjort grymt fina kollage på datorn. Kanske borde kontakta henne för en kurs? ;) Ciao för nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag vet! Kyssjohanna har jättemycket fina grejer :D Me like! :) När ska vi ses? Kanske kan försöka styra upp något med grabbarna också (alltså Jonas och Cristoffer) och köra en charmig liten middag eller så? :D PUSS

2008-05-12 @ 20:16:53
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var gulligt men jag gillar inte stela armband.

2008-05-16 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0