Bowling

I lördags var jag först på kalas, sedan blev jag upphämtad för att vi skulle bege oss till bowlinghallen för två timmars bowling med Jonas päron, Jonas bror och hans tjej (och givetvis Jonas :P). Det var trevligt, men jäklar vilken träningsvärk i rygg, arm, ben och rumpa man fick. Hjälpte ju inte att mina fötter var helt demolerade sen trippen till Båstad i högklackat. :( Foton kommer här! :D


Jag antar att Stoffe instruerar Evi i hur man bowlar! :P


Stoffe är glad, Jonas är glad och jag försöker bowla! ;)



Haha, kolla Dannes min!


Danne försöker också bowla! :P
Danne kollar så att vi sköter oss.
Evi ska slå med stora magen!


Detta får göras om någon gång, men gärna utan träningsvärk tack! ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0