Bikini

Denna är ju bara sååå snygg... :D

Hittade den på La Redoute och för 579:- blir den min!

MEN! Om jag beställer för 600:- får jag 200 kronor i rabatt... :D Då är det definitivt värt det, en superbra bikini för endast 400 kronor! :D Jag har nämligen en liknande modell (också Roxy) och den bara älskar jag. :) Skulle vilja ha två, så man kan byta lite. Denna är verkligen perfekt! Ska bara se om jag kan klura ut vilken storlek jag ska beställa. Bikinin jag har är S och på Roxy's hemsida är även denna modellen från XS-XL. Dock är storlekarna på La Redoute från 34-42. Lite svårt vilken jag ska ta. Dessutom står det på hemsidan: Är du en 36:a i svenska storlekar, beställ 38. Blir så osäker, men mailade och frågade. Hehe, får se om jag får något svar. :)

Vad säger ni? Ska jag slå till? :D

Denna var också snygg men modellen skulle inte passa mig. Skulle se jättetjock ut. :P Är inte så glad för halterneck heller. :P Men otroligt fräscht och snyggt är tyget! :D


Det sjuka är att denna kostar på nelly.se (dock en annan färg) 849:- medans den på laredoute.se kostar ord. pris 669:- men det är rea på den så den kostar bara 535:- !!! Helt galet ju! Skiljer nästan 200 spänn på ord. pris och mer än 300 på reapriset. Klart man beställer från La Redoute! Haha, jag låter helt sjukt pristokig och snål, men vafan? Lönt att ha så olika priser.. Då blir man ju skitarg om man beställt från Nelly! Jag hade blivit det iaf. :P


Kommentarer
Postat av: Linda

snygg bikini!!

Nä, jag sa upp mig därifrån i december..jobbar i hemvården nu.

2008-05-29 @ 22:01:50
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0