An American Crime

Det blev film idag som varje (oftast) söndag. Jag har precis gråtit ihjäl mig till den. Usch vilken hemsk film. Men som jag sa till Jonas känns det skönt på något sätt när man sett en sådan film. Man har vidgat sin värld och tagit ett steg till utanför sin bubbla. Gud hjälpe mig om man möter ett sådant barn eller en sådan mamma under sin tid som lärare. Hoppas verkligen man kan hjälpa dem innan det är för sent. Jag tyckte dock inte om slutet, trodde ju att allt skulle bli så bra, men så fel jag hade. :( Ellen Page är som vanligt grym!

Nu är det godnatt, ska på föreläsning kl. 10 imorgon, sedan blir det nog lunch och att sitta kvar ett tag i skolan (!) och plugga så jag kan blir klar med Piaget någon gång och börja på Vygotskij. Ciao!






Kommentarer
Postat av: Maria

I told you! :( Man gråter ögonen ur sig när man sett den!

2008-05-19 @ 02:35:47
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0