1:a maj

Kom på att jag måste ju skriva om tentan. Det kändes så otroligt skönt att lämna in den i tisdags. Var flera som gav mig beröm och när jag lämnade den till läraren var det en sådan lättnad. :D Riktigt skön känsla. Jag trodde inte jag skulle bli klar, men det blev jag! Så nice! Wehoo!

Idag skulle jag och mamma åka och handla och sola. Sola kunde vi inte göra, för det var bokat när vi kom dit. :P Hade inte lust att vänta i 40 minuter. Så vi åkte hem igen och när vi kom hem hittade jag handlelappen jag hade skrivit, med grejer vi skulle ha till imorgon. Haha, hade glömt det helt och hållet. Pappa skulle handla lite imorgon igen, så då får han köpa det också. :) Imorgon blir det nämligen först att åka till Båstad och gå på afterwork på Sand, där Emma jobbar. Hon slutar fem så vi drar väl dit så vi är där vid halv fem. :) Sedan blir det middag här hos oss, hoppas på fint väder så vi kan grilla. Sedan blir det att dricka många goda drinkar! :D Förhoppningsvis blir det många bilder också! :D

Usch har inte varit något bra väder här nere. Igår var det ganska varmt, men molnigt och blåste jättemycket. Idag har det regnat hela dagen. :( Inte kul! Vill ha stekande sol så man kan sola lite! Sola ute och inte i solarium. :P

Funderar på om man ska fixa lite kategorier i bloggen. Vet inte riktigt vad man ska börja med, men det får väl växa fram. Haha, vad djupt det lät om en sådan skitsak! :P

Ska även föra över mitt schema till ett Excel dokument. Tycker inte om när det står skrivit i ett Word dokument, blir inte överskådligt då. Innan (de andra tre terminerna) fick vi alltid i Excel, så jag håller kvar vid det. :P

Det blir också att tona håret! Mamma är en ängel som gör det, sparar mycket pengar på det!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0