Vejbystrand!

Åhh vad jag längtar efter att få komma till Skåne, Vejbystrand igen. Tre månader sedan jag var hemma och saknar många sjukt mycket nu! Måste bara lägga in lite underbara bilder från sommaren 2006.


image94
Jag och Filippa i Jonas och deras hammok. Där är hon bara drygt ett år!


image95
Älskling hemma hos oss, vi firar mammas fördelsedag i slutet av juni.


image96
Hemmas hos Jonas, deras lilla kanin som brukar våldgästa! :)
Jonas har gett "honom" namnet Vingis,
eftersom hans öron ser ut som en vingmutter! :D


image98
En bild från studenten, pappa, Jonas och
Britt-marie, en bekant till familjen, i bakgrunden.


image99
Jag på balen fick också komma med. Fin va? :)


Nu ska jag fortsätta kolla på Red Dragon. Blir plugg imorgon istället. :P Ciao!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin du var i den söta balklänningen!

2008-03-12 @ 10:32:30
URL: http://sandrakocmut.blogg.se
Postat av: Maria

Vad härliga bilder! :) Längtar till sommaren som en galning, härligt att hälsa på er i Skåne sedan också ;) Kommer sakna dig när du är där nere!! :(

2008-03-12 @ 11:43:44
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0