Tjejmys

Idag bar det av till stora staden vid ett tiden med Johanna! Det blev en halvtaskig lunch och sedan kom Emma! Åhh har saknat dig så mycket! Johanna har jag också saknat ju, givetvis, men träffade henne i förrgår en snabbis och sedan har jag haft henne på telefonen. Inte riktigt samma sak som med Emma, som varit såååå långt borta sååååå lång tid. Iaf så blev det att ta en fika på nya Coffe House (tror jag?! Haha) och sedan strosa vi runt i staden ett tag, fick t.o.m. lägga på mer pengar för parkeringen gick ut. ;) Sedan bar det av hem till mig för en mysig tackkväll. Utlovade bilder men ack nej! Töserna ville inte vara med på bild. :( Fick några iaf, men de får ni se imorgon! :) Roligast var att grannens katt smög sig in när Johanna gick ut och rökade. :) Finns bilder på den med! :)

Såg att mina två förra rubriker på inläggen rimmade! Haha, en parantes bara! ;P

Ikväll tänker jag på Maria som ska skriva tenta imorgon bitti. Håller tummarna för dig sötnos! Du kommer fixa det galant! :D Tänker också på min Cindy, saknar henne ju! Konstigt att inte gå våra promenader gumms. Mest av allt saknar jag ju faktiskt min Jonas. Konstigt att lägga sig själv i sängen, men på något sätt är jag ändå van vid att sova själv här. Är ju inte alltid han är med här nere så jag kopplar nästan ihop detta med att vara själv några dagar. Men snart kommer han! Onsdag kväll har jag honom vid min sida! Mys!

Kom på att jag missade premiären av 100 Höjdare. Eller missat och missat, är inte slut än, men ser hellre hela än halva! Jonas är och pluggar hos en kompis och hade han varit hemma hade jag inte missat det, för då hade han suttit bänkad framför tv:en helt okontaktbar. :P Han hade säkert tjatat om det hela dagen också om vi hade pratat i telefon. ;) Nu har det ju inte blivit något telefonsnack idag eftersom han varit iväg och pluggat heeeela dagen. Imorgon ska jag plugga. Jag måste, måste, MÅSTE! Inga kanske eller ska försöka plugga som jag brukar skriva. Måste skriva och läsa imorgon. Usch vad ni borde bli trötta på min oerhört dåliga självdisciplin nuförtiden. Jag vill hellre göra annat, just nu. Som att kolla på tv, som jag tänkte göra just NU! :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket =)
Åh har ni också vitt på marken? Mamma och pappa som är i Torekov har det. Åh skulle också gärna vara i Skåne nu (åker först onsdagkväll) det är sämst väder i Stockholm så var glad att du åkte redan i lördags (för de var väl då du åkte?)
Kram =)

2008-03-18 @ 07:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0