Super rolig vardagslyx

Igår blev det en impulskväll med Stand-Up på Syster o Bror som ligger i stan, vid tekniska. :) Det var större delen av kvällen väldigt roligt! :D Teresia och co var det jag gick med, vi var sju stycken. Vi käkade middag och drack några cider och det var inte så farligt dyrt, knappt 250 spänn med inträde för kvällen. Trevligt så! :D Måste vi göra oftare! Den 2:a april kommer vår allas älskling Björn Gustavsson uppträda. Tyvärr är matsalen fullbokad, kanske kan komma dit tidigt och hänga i baren. Skulle vara skitkul att se honom! :) Igår var de bästa iaf Ann Westin, Martin Björk och bäst av alla var Tobias Persson! Tog tyvärr inga bilder så jag har hittat lite andra på dem. :P


image74
Ann Westin, härlig Göteborgare!


image75
Martin med sin Lena. :) Han var bra, men hade nog för höga förväntningar på honom. :/


image77
Aldrig hört talas om killen, men ja jäklar vad bra Tobias Persson var! Skrattade så tårarna sprutade!


Idag har jag bara varit hemma och försökt plugga. Blev inte så mycket med det, läste lite men men.. Kanske ska läsa lite nu och iaf läsa ut en bok! :P Ciao!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ann Westin är asrolig!!

Ja, du får gärna skicka din examination om du har lust, det är alltid bra att se olika personer upplägg på saken.. den kan ju ge mig en hjälp på traven om inte annat. :) VAD skulle jag göra utan alla er gulliga studiekompisar?!?! :)

kramiis

2008-03-07 @ 00:12:06
URL: http://sandrakocmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0