Snart smäller det!

Ni vet nog alla vad jag syftar på! Alicia Keys!!!


image78

Ska bli så grymt! :D Snart smäller det syftar ju till hemresan till Skåne också. Måste börja ställa in huvudet på att jag ska åka nästa helg. Annars blir det så konstigt och svårt med omställningen. Det är faktiskt jobbigt att åka hem. Det är så olika världar och mycket känslor förknippat med båda ställena. Det blir på något sätt en kulturkrock i min hjärna och det tar ett tag att vänja sig när man åker ner och upp igen. Aja! Men givetvis längtar jag så jag spricker! Såå mysigt! Men först är det Alicia! Love her! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det beror på kromosonerna i hjärnhalvorna, eftersom ni tjejer har hjärnhalvorna isär, då blir det en krock i hjärnan. Det kan även bero på tidsskillnaden !!!

2008-03-07 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0