Slappis

är vad jag är! Känns som jag bara slappat sedan jag kom hit. Min syrra och systerson har åkt för ett litet tag sedan. Nu väntar jag på att Jonas ska slå en pling så man kan få höra hans ljuvliga stämma! :D Kanske ska försöka plugga lite ikväll. Iaf läsa lite. Läste faktiskt inatt eftersom jag inte var så trött när jag väl skulle hoppa i säng. Imorgon blir det en heldag med tjejerna! Ni får mer rapport imorgon och säkerligen bildbevis också! :)

Vad kan jag mer skriva om? Hmm... Omställningen till Skåne har gått ganska bra, men har ju mest varit hemma dessa två dagar så får väl se hur det blir imorgon och på onsdag när jag ska jobba. Jobbar ju här nere på Ica Maxi i delikatessen. Trevligt så! :) Trevligt med pengar sedan också! Det jag tjänar nu kommer gå till London resan så då är den förhoppningsvis ihopsparad till! :) Måste ju boka allt bara, tiden försvinner ju så fort! Är ju redan mitten av mars. Snart är det ju för katten sommar! Knappt tre månader kvar innan sommarlov! ÅHH, nice! Nedräkning! :D

Nää ska gå och se vad mamma och pappa tittar på, på tv:en. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

mysigt att åka till london!! :) när hade ni tänkt att åka? jag vill också åka utomlands!! men då måste man spara maaaassa pengar :P puss puss söt

2008-03-17 @ 11:26:36
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0