Promenad med pappsen

var vad det blev idag på förmiddagen. :) Trevligt, men både svettigt, kallt och blåsigt på samma gång! Gick i motvind och hade solen i ryggen. Bilder kommer här!

image109
Heden kallas detta, är mark med en stig längs med vattnet
som man bara får gå på.


Skylten på den andra bilden inne bär förbud mot körning och
även cykling och ridning på Heden.


image112
Foto taget mot stranden i Vejbystrand, från Heden.


image113
Mitt och Jonas fort. Vi satt där en hel natt och bara pratade. Sedan föjlde
han mig hem och kysste mig för första gången! :)
Så underbar den natten var älskling! :D


Nu ska jag se om jag kan få kolla på House! :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, vad mysigt det ser ut :) Hihi, den där platsen har man hört talas om.. ;)
Saknar dig :( Även om du har roligt där nere ska du veta att du är saknad här uppe!
Idag är det onsdag och då kommer Jonas ner till dig, hoppas ni får det mysigt :) PUSSAAAAR

2008-03-19 @ 11:07:00
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0