Påsklovet

Så! Nu äntligen ska ni få en uppdatering från påsklovet. Okej, vi går tillbaka till inlägget Båstad och efter påskmiddagen blev det en runda plump. Gick inte så bra, men kom inte heller sist. Kortspel är kul! :) Dagen innan på långfredagen tog jag lite kort på Filippa när hon var så söt i pippilottor. :)

image116



På påskdagen blev det påskmiddag hemma hos oss. Bilder säger mer än tusen ord. ;)

image140
Fin bild på oss! Men pappa ser lite full ut! :P Vilket han definitivt inte är.


Bror min på soffan, mamma diskar och systerdotter Johanna - också på soffan!


image141
Jonas spanar in min svågers rumpa. Haha!


Systeryster och systerdotter två - Linda! Glasstårtor till efterrätt! :D


image144
Älskling blir klippt!


Före och efter bild på Jonas! :) Så fin i sin korta frisyr! :)


Efter all mat och trevligt snack bar det hem till Jonas för lite Guitar Hero, var ett tag sedan, gissa vad vi gjorde efter det? POKER! Nice! Och gissa vem som vann? JAG! Eller jag och Jonas gjorde upp potten, så vi fick 100 spänn var! :D Iaf, när Ninni åkte ut hade jag fler marker än Jonas så jag tar åt mig vinsten och äran! ;P

På måndagen bar det av till Stavershult på sen lunch hos Emma, makaroner med carbonara! MUMS! Även hon hade bakat kladdkaka till oss! MUMS igen! :)

image131
Töserna lagar mat! Matilda, Johanna och Emma. Nice asses! ;D


Matilda fick inte plats, så fick böja sig! :) Emma och Emma! ;) Smilla, Emmas katt.

image139
Vinterlandskap!


Ännu mer vinter och bild på tjejerna framför Emmas hus.

Puh! Så långt det blev, men hoppas ni tycker det är kul med bilder. :)

Maria kom och hämtade mig på flygplatsen (tack!), fick dock vänta på min väska i över en halv timme. :/ Segt, men förståeligt för det var sjukt mycket folk.

Väl hemma väntade redovisningsplanering med studiegruppen på tisdag. Tog bara en timme, så åkte till centrum och shoppade med Maria. :) Vad annars än shopping? ;) Köpte en grå topp - sååå fin på Salt märke Vila, en aprikosfärgad t-shirt på Gina - jätteskön och ett halsband jag kollat på innan som var nedsatt till halva priset (Yippie!) på Glitter.

Onsdags var det redovisning som gällde. Torsdag och fredag var det hemtenteskrivning. Gick ganska bra, men blev tyvärr inte klar. Ska skriva klart imorgon och skicka in då. Visade sig att en annan tjej i klassen inte heller blev klar, så jag är inte ensam! ;P Igår var det även PARTY! Hade bjudit 12 stycken men vi blev fem stycken, varav bara jag och Teresia gick ut. Men det var skitkul ändå! Fick skjuts in till stan av Jonas syrra Carro till Ambassadeur. Var 25-års gräns men kom in iaf. :D Var där ganska tidigt eftersom det var löningshelg och vi hade inte åldern inne. Vi dansade iaf till halv fyra på natten och hade grymt kul, fan vad heta vi var! ;D Sedan bar det av hemåt med taxi Jonas. Tack snälla! :) Idag har det varit slappe, pizza, tv och nu lite mer tv. Prison Break! :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0