Lång dag

Ja, det kan man lugnt säga. Idag blev det som sagt jobb, 7-18 och fullt upp hela tiden. Har skivat skinka så jag fick ont i huvudet. :P

Igår kom älskling och det var supermysigt. :) Han var speciellt gullig, kramig och pussig igår och även idag. :) Trevligt! :D

Idag ville kompisarna att vi skulle med ut och festa, men Jonas var inte sugen och faktiskt inte jag heller eftersom jag jobbat nästan 12 timmar. Man är lite trött. Har väldigt ont i ben, fötter och rygg, när man är ovan vid jobb. Sitter ju bara och pluggar annars! :P

I kväll/natt kommer Jonas syskon med familj ner. Hoppas jag hinner umgås lite med dem också. Får bli på kvällarna eftersom jag som vanligt behöver plugga och ska träffa tjejerna på lördag och måndag också. Får se hur det går med pluggandet. "Går det bra eller går det som vanligt?" Som vanligt! :P Har gått åt skogen med det hittintills. I tisdags när jag väl hade satt mig ner mådde jag illa och magen var konstig, så vilade ett tag och då försvann halva dagen för mig. Jag har ju ingen som helst motivation till att plugga just nu så det här blocket går väl om det går. :/ Aja, det löser sig alltid! ;)

Nu får jag väl kolla den sista stunden på Efterlyst med de andra eftersom Private Practice av någon konstig anledning inte sändes idag. :( Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0