Klockan är mycket!

Oj oj oj! Nu är klockan mycket! Ikväll blev det tacos med Stoffe och Carro. Även Henke och en kompis till Carro, Linda kom hem till oss. Det blev en massa Guitar Hero, så jäkla roligt. :D Sedan spelade de andra Super Mario på Wii och jag sa godnatt till grabbarna vid två. Då skulle jag sova och inte fatsna vid datorn! Nu har jag fixat med musiken på datorn och nu ska jag sova. Tror grabbarna stängde ner för ikväll nu. Ska ut och gå imorgon förmiddag med Cindy. Puh! Undrar hur det ska gå med så här lite sömn. :P Aja, bildbevis från kvällen finns och kommer att hamna här sedan! :)

Idag skulle jag ha pluggat hemma, blev inte ett skit. :( Får försöka ta igen det imorgon och på söndag. Jag sydde klart Cindys kuddar idag, de blev superfina! :D Kommer kanske bilder sen. :)

Nu är det godnatt! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Vännen! Har precis uttit o läst genom din blogg. En kvart sen vi prata i 1 timme o 45 min, hehe! saknar dig så mycket ju! Ville mest säga att påskkycklingarna var OTROLIGT söta! Hoppas din kreativitet smittar av sig lite nu... Ser fram emot att se mer av ditt pyssel! Ha det superskoj på lördag så ses vi snart! Massa kramisar från Skåne (och Australien)

2008-03-04 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0