Klippt av allt hår

Nej inte riktigt! Men igår åkte hårfärgen och saxen fram. :) Blev lite slingor också. :) Tog en bild på mig och frillan, vet inte om ni ser så stor skillnad. Kom på att jag kunde tagit en före och efter bild. ;P

image115


Idag jobbade jag. Skulle jobbat 7-16 men en kille behövde byta tid så jag jobbade 10-19:30 istället. Skönt! Fick sova längre, jobba en halvtimme extra och t.o.m. få lite OB! Nice, mer pengar! :D Nu är jag dock helt slut. Pratade precis med älskling, snart är han här! Mys pys! :D Imorgon blir det att gå upp tidigt, 7-18 är det som gäller då. Skönt att bara jobba två långa dagar, då blir det lite pengar utav det också, fast man "bara" jobbar två dagar. Nu blir det tv! Ciao!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att du blev nöjd med håret. Det har varit jättemysigt att ni har varit här några dagar,men nu är det jättetomt, saknar er ha det så bra P&K Mamma

2008-03-24 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0