Helgen i bilder

Här kommer bilder från fredagens Wii kväll med Stoffe, Carro, Linda, Jonas och jag. :)

image59
Bröderna Brothers (som pappa brukar säga :P), Stoffe fular sig!


Jag och Henke spelar Gura Hjälten 3!
Linda och Carro rockar i soffan. :)
Jonas och Stoffe rockar ännu mer med gurorna!
Sådär ser det ut när man spelar och någon leder stort.


image63
Jag och älskling! <3


Sedan blev det Mario och Sonic Olympic Games! Alla sitter laddade och Stoffe fular sig igen. :P
Jonas kastar slägga och tar i som bara den!
Alla fyra springer för glatta livet på 100 meter!
Carro skjuter lerduvor och Stoffe fular sig för tredje gången i bakgrunden! :D


image69
Min söta favorit, Yoshi! :)

Så såg det ut och som ni märkte i bloggen blev det seeent.. :P Igår kväll var Cristoffer och Maria här! Har inte fått bilderna Maria tog än, men det kommer kanske. :) Vi hade iaf supertrevligt som vanligt! Käkade (god :D) mat, kollade Melodifestivalen (i vanlig ordning) och spelade Wii. :) Vad annars? :D Riktigt bra deltävling förresten! Hejade klart på Bengtzing och Perelli! GirlPower! Men fy, vad smala de är båda två. För smala?

Jonas är hos brorsan sin och får hjälp med plugget. Därför ska jag nu kolla tv, eftersom jag blivit helt förslappad med pluggandet så kan jag lika gärna kolla en film och svulla lite chips och dip från igår. :P Alla ursäkter för att slippa plugga är bra ursäkter! Eller? ;) Ciao!

Förresten, tänker på dig Emma gumman, tråkigt att hemfärden blev så himla mycket försenad. Längtar efter ditt samtal, inte hört din röst på två månader ju. Kärlek!





Kommentarer
Postat av: linda

tack snälla för senast!!! SJUKT kul! Å jisses så vi ser ut haha.

2008-03-06 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0