Grattis!

Charlotte Perelli! Christoffer! Och grattis till mig! Charlotte för att hon vann hela tjottaballongen! Christoffer för sin namnsdag! :P Och grattis till mig som äntligen är i Skåne (läs: Paradiset, som Jonas pappa säger)! :D

Flög ner hir i förmiddags, mycket folk på planet. Alla ska väl ner över påsk! :) Mamma och pappa mutade med mig plankstek och Melodifestivalen ikväll, för att jag skulle vara hemma. :) Vem kan motstå det? Inte jag! Nej, de hade faktiskt inte behövt muta, känner inte för att gå ut och festa så mycket nuförtiden (som Johanna ville att jag skulle hänga med och göra. Tack ändå gumman!). Nu kollar vi på en dålig film på tv. Men jag är en sucker för filmer så jag tål det mesta i filmväg! Man kan ju inte döma förrän man sett den! Eller hur? :P

Imorgon kommer syrran och hennes familj hit! Grattis också till min systerson, som för ett tag sedan tog körtkort! Så duktig! Nu blir det mer halvtaskig film. ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0