Försöker verkligen..

Hålla mig borta från datorn när jag är hemma och har självstudier. Men det går inte! Jag dras till den och spenderar alltför mycket tid på skitsaker vid den. :( Dåliga Emma!

Idag har jag läst typ tio sidor och lyssnat på min intervju från VFU. Mitt mål idag var att läsa 20 sidor till och därmed ha läst allt i en bok till (bok två av fyra + noll av tre kompendium) och skrivit om de två böckerna jag läst. Men ack nej! Aja, det går sakta men säkert framåt. Ska kanske ta några timmar nu och vara duktig. Nu på kvällen lockar ju dock dumburken. :P Tror iofs inte att det är något bra ikväll. Dumt att titta i tablån, för då hittar man alltid något man kan kolla på. :P

Försöker verkligen också att gå ut och röra på mig med Cindy och låta bli alla onyttigheter på kvällen. Svårt det där sistnämnda, men jag gör mitt bästa!

Emma ringde precis, trevligt så! Märks att vi varit ifrån varandra ett tag nu, typ pratat tre gånger den senaste veckan! :D Ska bli så mysigt att träffa dig igen gumms! :D

Usch det behövs verkligen städas här. Kanske skulle försöka göra det någon dag innan jag åker. Alltså imorgon eftermiddag eller fredag förmiddag. Känns ju dumt att lämna över det på Jonas, för man vill ju ha fint och städat när man kommer hem igen. När jag kommer hem måste jag dessutom fokusera på plugg eftersom det är inlämning den veckan. Men jag kan inte planera när jag ska städa för då gör jag inte det. Jag måste få ett städryck och städa som en galning. Så funkar jag! ;) Så hoppas jag får det imorgon eller på fredag. ;) Nej, nu när jag är inne på skrivning, ska jag nog skriva lite om den första boken jag läst. Börja på min examination d.v.s! Kommer kanske en rapport sedan, om jag var duktig ikväll eller föll för frestelsen. :P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0