Båstad

Igår blev det en förlust i poker. Vi var fem som spelade och jag åkte ut först. 50 spänn åt skogen. :/ Fick skitkort hela tiden. Kanske inte sämre än Stoffe som bara fick 2 och 4 på slutet. :P

Idag bar det av till Båstad och till min förtjusande vän Emmi. :) Jag och Johanna åkte dit vid ett tiden, köpte lite mat och lagade spagetti och köttfärssås. Emmi hade lagat kladdkaka till oss också så vi käkade det efter maten. MUMS! :D Min all time favorite kaka. :D Sedan blev det att kolla på Emmis bilder från studenten och min och hennes Malta resa från förra året. Fick alla bilderna på en skiva också så nu har jag dem, äntligen. :D

Nu har vi käkat påskmat och Filippa har varit paparazzi fotograf och fotat alla oss. Men mest taket. ;) Hon har sin fina klänning på sig som hon fick utav mig! :D Nu vet jag inte vad som händer. Poker någon? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Dålig uppdatering här tycker jag.. :P

2008-03-27 @ 13:08:08
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0