ALICIA KEYS!

Oj oj, har inte skrivit sedan i fredags. Förlåt!

Helgen då. Ingen har väl undgått att jag och Cindy kollade på Alicia Keys i lördags? Nej! :) Det var grymt! Älskar konserter alltså! Hon är sjukt duktig, både på piano och sång! Nu har jag äntligen lyckats lägga ut mina filmer på You Tube så de ska in här snart tillsammans med bilder. Det som var lite trist var att det tog så lång tid innan det började, lite skillnad gentemot Kent. Vi var där halv åtta när det stod att det skulle börja. Givetvis var det förband, inte mindre än fyra stycken! Först en kille som är med i Alicias kör, Jermaine Paul, grymt duktig med singel på g. Sedan var det något band, som jag aldrig uppfattade namnet på, synd för de var sköna, var en tjej som sjöng. Sedan var det en skrikig DJ, med för låg musik och för högt ljud på sin mikrofon, därefter körde Salem Al Fakir! Grym! Måste kolla hans konsert någon gång. Sedan tog det lång tid innan Alicia kom, men sedan kom hon efter nio! :D Här är introt!



Man ser inte det så bra, men när det blivit helt mörkt och
sedan tänds igen sitter hon vid pianot!
Älskar det introt, grymt skönt! :D


Bilder!


image79
Jag och Cindy, såå tjusiga! :D


Inte ens halvfullt när vi kom dit.


image81
Lite dans!


Både vacker och duktig är hon!


image85
Klockren bild!

Lite mer dans och hjälp från Jermaine Paul!


Håller på och laddar upp fler klipp, men det tar sådan tid. Det blir mer uppdatering efter prommen med Cindy! Ciao!



Uppdatering


Så här kommer två till av mina fina klipp från konserten, titta och njut!




Sure Looks Good To Me, från nya skivan As I Am.




No One, från nya skivan As I Am.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0