SOMMARLOV! :D

Haha.. Jag är lite seg med bloggandet nuförtiden. :P Tentan är iaf avklarad. Hade lite ont i magen på morgonen, men det gick över ganska snabbt när jag började skriva. Skriv 4 blad (fram och baksida=8 sidor) och satt nästan tiden ut, lämnade in 13:40. Nu är det sommarlov! Har inte fattat det än. Så underbart att slippa dessa kurser, som funnits in ens tankar dag och natt hela terminen. Och vet ni vad? Nu kan jag läsa skönlitteratur! :D JIPPI! ;) KAN läsa annars också, men tycker att det räcker och blir över med vår kurslitteratur. Det är så jäkla skönt att vara ledig lite innan jag börjar jobba också. Fem veckor av sommarlovet, med start måndag den 16:e kommer att tillbringas på Ica Maxi i delikatessen.

Efter tentan blev det iaf lite häng i Rålambshovsparken. Lunch och några cider intogs med klasskompisarna och även en kursare jag pluggat med innan kom och hade med sig sin söta Eskil, 6 månader gammal. :) Pictures!


Jag, Madiha och Sandra. Mina "gamla" klassisar...


Brudarna - Madde A, Madde K och Maija. :)



Charmtrollet Eskil! :D


Mamma Kajsa, Teresia och Melisa, alla vi gick den första kursen ihop. :)


Därefter blev det att sticka hem snabbt, käka middag, öva lite frisbeekast och sedan iväg för en 18-hålsrunda frisbeegolf. Det var ganska kul att testa. :) Jag var dock heeelt slut på de sista hålen. Det blev en riktig heldag - en väldigt lyckad sådan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0