Skåneland!

Nu var man nere för sommaren. :) När vi körde på Vejbys kringelkrokvägar kändes det bara så mysigt på något sätt. Man känner sig ändå hemma, i sina gamla hemtrakter, trots att jag bott på annat håll nu i två år.

Idag har jag haft en riktig tv dag. Kollat nästan hela dagen, med några undantag för mat och dusch. Haha! Jag har bara inte orkat göra något. Har känt mig såå trött och seg. :( Älskling har varit iväg från morgon till kväll, med ett stopp för lunch. På förmiddagen konsultade han lite, hjälpte en kille med datorsupport. På eftermiddagen och kvällen blev det valpkörning. Skulle kommit hem kl. 18 till matchen, men det blev kl. 20 istället. :P Så nu har vi ätit och tänkte gå bort en runda till grabbarna och säga hej (och dessutom röra lite på fläsket. :P). Nu bär det av! Ha en trevlig lördagskväll! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0