Mysmiddag!

Idag efter jobbet blev det som sagt mys middag i stan med två av tjejkompisarna. Tyvärr kunde ingen annan, men vi hade super trevligt ändå! Haha tyvärr blev det inga bilder, tog med kameran, men den dök aldrig upp ändå. Det blev middag på vårt favoritställe Capri i Ängelholm, en mysig liten italiensk restaurang. Blev en tre-rätters! :D Dock delad förätt och efterrätt. ;) Det blev bruchetta, spagetti Carbonara och pannacotta. :) MUMS! :D Sedan blev det en cider för min del, de andra körde, på torgets uteservering. Häärligt!

Vädret börjar ordna upp sig är nere nu efter några dagars regn, hagel, blåst och lite åskande. Har inte regnat nu på två dagar så hoppas det blir fint till midsommar och lördag då jag är ledig och hoppas på stranden. :) Är ledig på söndag också, men då ska mamma och jag åka och shoppa på Familia i Hyllinge, ett centrum här i Skåne. Hehe, idag har mina beställningar från H&M och LaRedoute kommit. :D Lägger in bilder sen när jag sitter vid min dator (blir väl i halvlek), sitter vid Jonas bärbara nu.

Nu ska jag äta chips och försöka fokusera lite mer på fotbollen. ;P Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0