Midsommar!

Midsommarafton var trevlig, lugn och skön! Det började med en tripp till päronen för färgning av håret. Sedan gick jag hem och lämnade av lite saker, sedan bort till midsommarstången. :) Bilder!



Stången! :D


Jonas, jag och Ninni!



Lottdragning blev det också - två vinster! :)


Min frisyr och outfit för dagen! Är det inte tjusigt så säg? ;) Jonas faster - Anten!



Maaat!


Sill...



Kubbsppel för dem som ville vara med!



Jag kastar, Jonas kusiner Max och Embla, Jonas mamma och faster.
Vi klådde killarna båda gångerna! :D
Gänget vid bordet!
Jag och Jonas kusin Moa lekte och läste lite.

Denna fina bild på oss får avsluta inlägget för nu blir det att ligga i solen ett tag! :D Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Somriga bilder!!

Tröjan har jag köpt för jättelängesen på jc typ i vintras nångång.

Skorna köpte jag på intersport, dom va på rea så jag betala 590 för dom. Rätt dyrt för att va mig..men ja..dom va ju coola :)

2008-06-24 @ 23:33:12
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0