Made by Emma!

Har ändrat om bland mina kategorier och skapat en ny som heter Smycken & pyssel. Den kommer innehålla bilder på smycken jag gjort och pyssel jag knåpet med. Allt jag lägger in under denna är gjort av mig om inget annat anges. Vill ni köpa några av mina smycken kan ni kontakta mig på [email protected] också kan vi diskutera pris och jag tar även emot önskemål!

Här är bilderna på mina tillverkningar de senaste dagarna!


Panduros färdiga smyckes-kit, något modifierade örhängen dock. Blåa och bruna färger.


Egen design! Långt halsband i silverimitation med blommhänge.


Färdigt Panduro-kit. Blåa och gröna örhängen.


Panduro-kit. Blåa och turkosa örhängen.


Rosa ganska kort halsband gjort av snäckskal och pärlor. Egen design.


Egen design, armband med blomma, Savaroskipärlor och pärlor i blått och silverbollar.


Modifierat armband, flyttat hänget till en ganska lång silverimiterad kedja.


Hoppas ni tyckte något var fint och kontakta mig som sagt om ni vill köpa något!

Nu blir det sängen för imorgon kl 08:13 bär det av med tåget mot Göteborg och en heldag på Liseberg! :D Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va duktig du är! Armbandet va min favvo!

jag har också funderat på att testa o göra egna smycken..men de har inte blivit av än.

köper du pärlor o sånt på panduro? e de svårt? :)

Kram!

2008-06-25 @ 11:21:06
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är så duktig du! :) Jättefina grejer! Fint det blev med hjärtat också :)

2008-06-25 @ 13:50:18
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej! Du får höra av dig när det är klart :) Jag är riktigt sugen på att försöka själv, men man måste nog ha rätt så mycket tid känns det som.

Hm..det borde ju finnas billigare ställen än panduro att köpa pärlor på? eller?

Ska kolla in sånna smyckessatser som du berättade om.

Ska du va i skåne hela sommaren? :)

Kram!!

2008-06-26 @ 22:05:49
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0