Kul kul cykelskjul

Roligt att logga in och upptäcka att man har sex kommentarer! Keep up the good work! :D Kul att ni tyckte om smyckena också. Kontakta för köp och pris, jag lovar det är inte mega dyrt. :P Är hemma hos päronen nu och har tyvärr inte min kamerasladd med mig, men snart ska ni få se bilderna från Liseberg. Knäppte ett gäng ganska coola eller fina bilder. :D Vi hade iaf skitkul hela dagen och jag åt och åt i ett.. :P Nu ska jag försöka bli duktigare och gå ut och gå de dagarna jag inte jobbar, lägga om mina godis och läskvanor och bara unna mig två ätardagar i veckan - fredag och lördag. Läste att Blondinbella kört någon typ GI-metod och att det funkar för henne kombinerat med träning. Kankse ska testa sådan "diet"? Hmm, vad tror ni? Gillar även hennes nya satsning (nu när jag ändå namedroppar kan jag göra det lite till ;P) Bellme. Är en sida med en produkt om dagen, till ett lägre pris. Oftast skönhetsprodukter. Ska testa att beställa därifrån någon gång. När jag är rik! :P

Gillar även denna bloggen - Blixman. Fina bilder och hon är helt galen på att göra cupcakes. :) Kul med annorlunda intressen! :) En annan kul sak är att jag ska få träffa min honey Teresia i sommar, hon kommer med tåg och hälsar på mig, biljetterna är bokade och klara! :D Så myyyyys! :D Nu måste jag sova för jag ska jobba 9-19:30 imorgon. Ska ringa älsklingen först som är i en snabbvisit i Täby, onsdag till fredag. Ciaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0