Helgen

Oj oj oj.. Vad jag ligger långt efter med bloggningen igen! Inte bra! Slänger in lite bilder från lördagen då det var fest hos Cindy. :)


Cindy och Saga posar. :)


Jag satte upp håret på Cindy, tjusigt va? Cindy och Kalle chillar i solen.


Hahaha! Garvade ihjäl mig, Gustav grillar plättar! :D


Anna försöker sätta sig ner. :P Benji och Jessika i bakgrunden.


Vi hade en jätterolig och trevlig kväll. :D Vi spelade lite kubb, tog en grillningspaus och sedan blev det brännboll då jag dömde och passade Saga. Sedan gick vi tillbaka till Cindys baksida och när det blev för kallt flyttade vi upp till hennes lägenhet och spelade Geni. :P Gissa vem som INTE var ett geni? :P Killarna var helt galna, kunde typ alla frågor. Kvällen slutade dock ganska tidigt, men det var ganska skönt att komma i säng i rimlig tid. :)

På söndagen när jag kom hem från Cindy (sov hos henne) så hittade jag en liten sötnos hos oss som försökte vila lite. Filippa kunde inte sova och hoppade i poolen igen, för typ fjärde gången den dagen. :P Hon gick sedan upp och cyklade på sin trehjuling, hon var en cyklandes nakenfis med en hink på huvudet som hjälm. Haha sååå söt! :D Jag tog bild på henne, men känns lite väl att lägga ut nakenbilder! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0