Hårt arbetande kvinna

Det är jag det! ;) Denna vecka jobbar jag måndag till torsdag, så två tuffa dagar är avklarade. :) Har iofs bara jobbat 10-18, så det är skönt med sovmorgon och slippa stängning. Imorgon blir det att gå upp tidigt, börjar 7! Sängen efter detta inlägg!

Imorgon kväll ska det bli tjejmiddag inne i stan och lite fotboll också kanske. Kan nog inte kolla hela, måste i säng i någorlunda tid, börjar 8 dagen efter. Har varit snustorrt med bilder på senaste tiden så kameran bara måste med! :D

Jag har även fått min kära Jonas att koppla in min dator så nu är jag synlig på msn igen! :D Har varit lite tomt utan datorn, ingen mail eller msn. Nu kan jag nörda mig igen! Dock har jag fått något tillfäligt stenålders mini-tagentbord. Musen är inte bättre, ingen scroll, känns jättekonstigt! Helt värdelöst när jag skriver, tar hundra år eftersom allt är så litet kommer jag åt en massa andra tagenter. Hoppar hit och dit, slår på scroll och massa saker. Gaah! :P

Nu ska jag nanna! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0