GODKÄND! :D

Har ju gömt berätta för er! I torsdags natt när vi kommit ner hit väntade ett väldigt skönt besked på mig. Jag blev godkänd på den sista tentan! :D :D :D Det var tydligen fler än vi studenter som ville ha sommarlov, för vår lärare hade rättat min tenta den 10:e redan!!! Var ganska nervös när jag öpnnade kuvertet, men som tur var det ett G och det är jag mega nöjd med. :D

Nej nu måste jag verkligen sova. Imorgon börjar den arbetande vardagen. Skönt att mjukstarta lite och börja tio. Jag vet någon som kommer vara heeelt slut imorgon kväll. :P Skulle jobbat stängning (till 19:30), men vet inte om det behövdes. Vi får se! Ciaoo och godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till G.et !!!!

2008-06-16 @ 07:20:23
Postat av: carro

Grattis :)

2008-06-16 @ 20:47:22
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Grattis, fick också G. Visstvar hon snabb. En del har inte ens fått tillbaka sina tentor än.

2008-06-19 @ 16:45:37
URL: http://bjrklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0