En heldag på Liseberg! :D

Så här var det: Jag ville hänga med syrran och hennes familj till Liseberg tisdag till onsdag. Tyvärr kunde de inte klämma in mig på deras hotell så jag tog tåget upp på onsdagen och det blev en heldag! :D Nice! Det började att jag gick upp på deras hotellrum. :)


Weehooo! Liseberg!

Egopic! :) Linda i fönstret från hotellet!
Lyckliga familjen i kön till Höjdskräcken. Björn på väg upp!



Haha, i kön till Lisebergsbanan!


Johanna vann chips! Avis! Massa slush ice!
Vi tre i kön till Tekopparna! :) Johanna tyckte det var kul! :D



I kön till Jukebox!


Jukebox! Min enda vinst! Töserna åkte ihop! Töserna "nysläppta" (Höjdskräcken)! ;)



Fina öron! :D


Kållerado! :D Syrran och jag! Syrran, jag och Björn!


Fin dag, man tackar för en underbar dag med massa skratt! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va kul med liseberg! :)

2008-06-30 @ 18:45:09
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt med liseberg :) Syntes att ni hade grymt kul :D

2008-06-30 @ 20:48:53
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0