Älskade bikini! :D

Nu har jag äntligen fått den! Och den passade perfekt! :D


Om möjligt var den ännu snyggare i verkligheten! laredoute.se



hm.com

Den första väskan var grymt snygg, men tyckte den var lite för stor. Någon som vill köpa den för 90 spänn? ;) Halsbandet och den andra väskan var grymma! Väskan blir min nya skolväska, skönt med en axelväska. :)



hm.com

Beställde även detta, klänning till Filippa och en jacka till mig. Jackan var lite för hård i tyget och för liten. :( Vet inte om jag ska beställa hem en större storlek, den var ju såå billig. :P

Sedan kom också det jag hade beställt till Christoffer och Evis (Jonas bror och hans sambo) lilla pojke, som föds i slutet av juli. :) Så söta saker! :D Men det får ni inte så någon bild på, fall i fall de läser här. :P

Usch, idag var det super mycket på jobbet. Alla ska handla inför midsommarafton. Imorgon blir det först en låååång sovmorgon, ska gå hem till mamma sedan och så ska hon få färga håret på mig, sedan träffa en kompis, hem igen till Jonas och duscha och ner till stången, om det inte regnar. Sedan ska vi hem till Jonas framor och vara där med hans släkt. Blir lungt och skönt hoppas jag. :) Kanske åker vi på annan fest med våra kompisar om det är trist. :P Vad ska ni göra på midsommar?

Nu är det sängen, är heeeelt slut. :P Ha en riktigt skön midsommar på er! :D Ciaooo!


Kommentarer
Postat av: Maria

Den bruna väskan är gryn :) Jag har en likadan och tycker den är lovely :) Härligt att bikinin passade :) Den är en riktig Emmabikini :D Hoppas allt är bra med dig! Puss puss

2008-06-20 @ 08:40:14
URL: http://mariaekbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0