Vårt rum i bilder

Här kommer bilder på våra nya möbler och vår fantastiska tv! :)

image37




Bord, tv-bänk och tv! Tjusigt va? ;)


image40


Hyllan som vi först tänkte ha som tv-bänk, innan vi insåg att det fanns en "riktig" tv-bänk i samma serie. :P Lägg märke till de mycket goda godislådorna som står på den andra låga hyllan, mina nötcreme och Jonas Refreshers. Mums! Nötcremen är slut nu, men delade lådan med Danne, Jonas pappa. :) Så det var bara 40 stycken. Haha! helt normalt! :D Söta Filippa på kort i svarta hyllan också! :)

Nu blir det Anna Pihl och sedan CSI NY! Grymt! Ciao!



Kommentarer
Postat av: Sandra Kocmut

Schysst! Alltid lika kul med nya möbler! Hur många tum är tv:n på?

2008-02-18 @ 20:15:54
Postat av: carro

Ja, jag hittade hit via msn :P Så jag passade på att länka när jag ändå höll på med sånt liksom. Allt är bra med mig, själv då? :)

2008-02-18 @ 20:57:58
URL: http://carroooo.blogg.se
Postat av: Sandra Kocmut

Hihi schysst.. vi har 37 men nu vill T ha en 50-tumare. Karlar. :)
Läraren i nästa kurs heter Torgunn nånting..

2008-02-18 @ 22:37:06
Postat av: Marie

så du hitta in till mig oxå :). lycka till med examinationen.. jag är färdig nu!!!!!!

2008-02-19 @ 11:45:36
URL: http://mkohler.blogg.se
Postat av: Pappa å Mamma

Chyyysta möbler !!

2008-02-19 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0