Tråkigt

Det är lite trist att jag är sjuk och har tyvärr ingen ork att skriva en massa här, mest för att jag inte har något att skriva om då det inte händer något och mitt huvud är jättetungt, så tankarna liksom går i ultrarapid. :P Har lyckats få en himla slemhosta också, så hela halsen är helt uppriven. Känns som jag kommer tappa rösten. Det jag dock tänker lite på är den jävla examinationen. Har värsta ångesten, känns som det kommer gå käpprätt åt helvete. Jag kanske överdriver, vet inte, men den känns inte rolig iaf. BLÄ!

Aja, Jonas försöker iaf vara gullig, speciellt idag på hjärtedagen. :) Fick chockladhjärtan och söta bakelser med hjärtan på. Dock åt Jonas mamma min, var inte alls sugen på bakelse. Men det är tanken som räknas och de var superfina! Han fick geléhjärtan av mig. :) Nej ska kolla lite till på tv nu och sedan sova! Så skönt.. :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0