Tatto time

Bilder!!!


image43
Lägg märke till hennes fina kläning som hon fick av mig den dagen! :D



På den första bilden fick jag inte med hela Jonas och Filippa så jag bad Jonas
sätta sig ner på golvet, haha, då gjorde Filippa det med på bild två.
Den fina kaninen i närbild, han "skulle gå på kalas", enligt Filippa. :)
Kan man bli sötare?


Så nu kom de bilderna äntligen! Nu ska jag pyssla lite, är ju ledig imorgon så ska ta en riktig sovmorgon följt av en slappis fredag. Just det, det blev ju inget städ i förrgår eftersom Cindy drog med mig på utflykt. Skyller på henne! :P Kanske ska försöka städa imorgon. Haha, får se hur det går! :P Glömde dessutom säga att efter allt flackande med Cindy blev det ingen promme, vi var trötta! :P

Imorgon blir det middag hos Maria och Cristoffer! :D Myyyys! På lördag blir det second hand på morgonen med Cindy och co. På kvällen är det 20-års kalas x 2! Jonas två kusiner ska ha 20-års fest tillsammans! :D Nice! Och det bästa är att det är gångavstånd så ska vi supa till är det lätt att ta sig hem! ;) Förresten har precis beställt en massa saker från Panduro, allt utom en sak var på rea! Det dyraste kostade 40 kronor! :D Man ska alltid handla på rea! Pyssel nu! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0