Strålande väder

Åhh så underbart när man vaknar och känner hur varma rullgardinerna är, så drar man upp och den varma solen bara skiner in på en! :D Finns det något bättre? Mina blommor är så fina och jag pysslar om dem och har inte glömt vattna dem. :) De verkar trivas i solen de med! :) Idag blir det den nyinköpta korallröda tröjan, är ett måste med så vårigt och fint väder! :D

Har ringt förskolan jag sökte jobb på, men killen jag pratade med då, var sjuk idag. Vem är inte det nuförtiden? De skulle iaf höra av sig så fort de pratat med honom! :) Så det är bra, hoppas de gör det också. Man vet ju hur det kan vara när man söker jobb. :/

Började ju sy på kuddarna igår.. Det gick bra med knapphål och så men med knapparna gick det inge vidare. Nålen går inte tillräckligt högt upp (eller knapparna och tyget är för tjockt) så nålen böjs i hålen, när den ska hoppa över till det andra hålet... :( Svårt att förstå kanske om man aldrig sytt knappar på en maskin. Aja, Jonas tyckte jag skulle köra på så iaf, men vet inte om jag vågar. Nålen kan ju gå av och jag vill inte få nål grejjer på mig. Usch orkar ändå inte sy förhand. Så tråkigt att göra det. Någon som är insatt och har tips? Mamma kanske? Du är ju en marodör på symaskinen, men tror inte du har sytt knappar på din stenåldersmaskin. :P Får kanske ringa henna ikväll och be om råd. :) Åhh längtar till ikväll då det är Antikrundan! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och äta lunch sedan ska jag bege mig till skolan och köpa tre begade böcker sedan är det seminarie 13-16. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, visst blir man på bra humör när man vaknar och solen skiner :) Ha en bra dag!

2008-02-28 @ 10:22:35
URL: http://linajohansson.blogg.se
Postat av: Sanna

sol här med :D:D

2008-02-28 @ 10:27:46
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_d...nte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-28 @ 10:28:51
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0