Skönt!

Åhh det är så underbart när man får en riktig wow-känsla. Jag fick det idag! När jag hoppade av tunnelbanan och gick upp mot bussen slog det mig att det fortfarande var ljust ute! Och klockan var halv fem. Så nice! Jag har ingen uppfattningen om det när jag bara sitter inne och pluggar. Längtar tills det blir lite varmare och man kan sitta ute i trädgården och plugga! :D Sedan var det ganska bra när jag hoppade av bussen och det fortfarande inte var becksvart... Skön känsla som behövs i denna "tenta-ångest-period"!

Tiden går ju också så sjukt fort. Frågade en tjej idag på seminariet vad det var för datum, den 18:e. VA?! Var tog januari vägen liksom? Februari är snart förbi. Gud ibland rinner tiden bara mellan fingrarna på en. Hoppas tiden går fort till påsklovet då jag ska träffa alla mina underbara älsklingar! :D

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Vi bestämmde oss för att vara där nio imorse för att få ihop vår redovisning. Sedan käkade vi lite och så, sedan var det reovisningar mellan 13 och 16. Puh! Nu när jag kom hem beslutade jag mig för att skita i examinationen. Jag borde det inte egentligen, har över 1000 ord kvar att skriva, men det får bli hela tisdag och onsdag till att skriva. Jag ville bara ha en skön kväll (fram tills maten) med surfande och lyssna på musik. Har inte gjort det på länge. Lyssnar på Kent nu. :) Vad annars just nu? ;) Ikväll blir det tv och förhoppningsvis läggdags tidigt (läs: typ 23.. :P).

Måste bara skriva veckans citat från min kalender (alla andra har säkert samma, men ändå):

"Det främsta syftet med barnkalas är att påminna dig om att det finns värre barn än dina egna"
Katherine Whiteborn

Haha, det där tyckte jag var skönt! Har inte barn själv och har inte varit på överdrivet många barnkalas som vuxen, låter helt knäppt, vilken vuxen går på barnkalas, det är ju barnkalas, men ni förstår nog vad jag menar. Iaf jag vet inte hur det är, men detta låter som en bra teori! :D

Nu är det mat på pensionatet! :D Nice, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0