Rubrik (?)

Tycker det är svårt att veta vad jag ska ha för rubriker till mina inlägg. Känns som att det måste vara så klämkäckt... Aja!

Måste ju bara berätta vad som hände imorse. Skulle tvätta händerna också har vi sådan värdelös tvål just nu, så skulle jag ta lite och slant och sprutade ner "hela" spegeln. :D Jag tyckte det var sjukt kul och var bara tvungen att fota det!

image5

En klockren båge med tvål! Haha! ;)

Hade även kort på Filippa, Jonas systerdotter som snart fyller tre, som kom hem till oss häromdagen och ville "bada i mommos badkar". :) Så söt!

  

I badet var det roligt, sedan blev det surminen, kolla hur hon gör med munnen! Haha!


Dagen idag har varit hektisk känns det som, eller fullspäckad iaf. Vaknade, gick och försökte få tag på sommarjobb. Går sådär men ska ringa vidare på måndag. Hoppas! Håll tummarna för mig. :) Sedan blev det dusch och sedan lagade jag lite lunch - pasta med skinksås. Mums! :) Det bar av till skolan, träffade en massa tidigare kursare, så mysigt så! :) Seminare sedan och det gick bra. Kul att lära känna tjejerna i gruppen bättre, ni är inte alla dumma ska ni veta! :D Hem, slängde mig i soffan, var helt slut (som Jonas pappa säger). :) Käkade räkor idag, kollade På Spåret (mycket pensionärspoäng, men vi bor ju hos två så vad ska man göra? :P) och sedan Let's Dance. Blev sugen på att spela kort så nu ska jag, Jonas och hans mamma göra det. Får se vad det blir. :)

Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Maria

charmig tvålklick där :P

2008-02-09 @ 18:00:53
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0