Pyssel och städ

Gjorde klar mina små hönsägg innan! Visst blev de fina? :D


image48


De ska få stå här hemma medan jag är i Skåne. :P

Jag tog även ner våra julstjärnor! Haha, snart mars. Aja, Jonas och Emma i ett nötskal. :) Städade toaletten och duschen! Så duktig jag är. :)

Jag tycker det är alldeles för dåligt med kommentarer i min blogg. Har ju ingen aning om vilka alla är som läser, så kommentera nu så blir jag superglad!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg till Christoffer och Maria någon gång! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh gumman, du är en ängel! Har du redan skrivit på nästan alla böcker?! Shit.. jag tänkte börja i helgen, men om du vill får du gärna skicka över dem till mig.

Dina påskägg är suuperfina!!! Pysselfia! :) När åker du till Skåne? Kram på dig.

2008-02-22 @ 21:27:32
URL: http://sandrakocmut.blogg.se
Postat av: Mamma & Pappa

Det va ju bra att ni plockade ner stjärnorna , nu när du ska plocka fram påsksakerna som var jätte fina !

2008-02-23 @ 10:56:11
Postat av: Maria

Vad duktig du är som pysslar! :) Tack för igår sötnos, jättemysigt att träffas! :) Ses snart igen :) Vi har förresten lampolja på jobbet, jag fixar en sådan till dig, nemas problemas :) Har inte hunnit blogga, men ska göra det ikväll :) Lägga in lite tjusiga bilder från igår.. :) Du vet ju att du kan räkna mig som en av dina trogna bloggläsare :) PUSS

2008-02-23 @ 18:09:38
URL: http://mariaekbergs.blogg.se
Postat av: Sandra

hihi åh vad gulligt av dig.. tar gärna emot dem. Skicka till [email protected]!
Härligt.. juste du har ju påsklov. :P
Vi åker den 14e mars så jag har också börjat nedräkningen.. 14 arbetsdagar kvar! (och en kurs att klara av tills dess!)

hoppas du haft en trevlig helg. kramis

2008-02-24 @ 13:29:46
URL: http://sandrakocmut.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, jag var visst lite lost igår eftersom jag inte kom ihåg att jag skrev här haha :P Mysigt att ni kom förbi idag på jobbet, lyste upp min tillvaro för en stund :D PUSS

2008-02-24 @ 16:58:43
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0