Lite tankar...

Såg på tv:en att Melodifestivalen börjar på lördag, hur har jag missat det?! Katastrof! Aja, jag vet vad jag ska göra på lördag, det är schlagertid! :D

Pojkarna (läs: min kille och hans pappa :P) och jag sitter och kollar på tv, torsdag kväll och då finns det inget annat som existerar än Efterlyst. Jag är lite kluven inför det programmet, tycker det är deppigt, men samtidigt så hjälper det till att lösa fall. Men ändå, det finns så mycket onda människor där ute, så jag vill inte veta det varje torsdag. :(

Något som jag dock skulle vilja göra är att gå på Lenny Kravitz! Tänkte på det häromdagen när jag pratade med Maria om honom, att han är grym, att om han ger någon konsert i Sverige i år måste vi gå på den. Gissa vad jag fick för mail idag från Ticnet? Jo att biljetter till hans konsert i Sofiero släpps imorgon. Det är iofs många nackdelar, det är den femte juni, i Skåne och jag tror jag skriver en tenta den fjärde, dvs. lite tight. Vet inte om Maria är så sugen på att komma till Skåne då. Iofs har hon sagt att hon vill åka till Skåne så varför inte då? ;) Den andra nackdelen är att det kostar nästan 500 spänn, lite mycket kanske. Men vad gör man inte för att se Lenny? Så vad säger du darling? :D

image4


Längtar iofs efter mina två kommande konserter, Kent om en vecka och Alicia Keys i mars. Grymt! :D

Något som jag inte har lust med är att plugga. Har faktiskt noll motivation. Läste Dewey igår och den boken var riktigt intressant, men sedan tar det stopp. Orkar inte. Behöver lite sol och värme och lite lov så jag får träffa mina älsklingar nere i Skåne. Saknar min Emma, som är i Australien och reser runt med sin kille i två månader. Saknar min Johanna som jag bara vill mysa en massa med. Saknar päronen som jag också bara vill mysa en massa med. Saknar även min Cindy som jag inte träffat på länge, men hon bor ju inte i Skåne men saknar henne ändå.

Aja, nu blir det rolig tv, Prison Break! :D Godnatt ch ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jösses, vad kluven jag blir..! Klart det skulle vara sjuuukt kul att gå och se honom..! Men 500 kronor är rätt saftigt.. :S Vi får hålla det lite öppet.. :) (L)

2008-02-08 @ 08:55:26
URL: http://mariaekbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0