IG semlor!

Jaha då var det onsdag igen. :P Igår jobbade Jonas på kvällen och när jag trodde att Jonas var på väg hem (22:15) blev jag så fruktansvärt sugen på en semla (jag som är en chipsmänniska egentligen och knappt tycker om semlor :P), det var ju trots allt Fettisdagen. Jag ringde Jonas för att be honom köpa på Ica Stop. Då var han redan hemma visade det sig, men snäll som han är åkte han iväg igen och köpte. :) Mums, tänkte jag medan jag satt och kollade på tv. Men nej, det visade sig bli två ganska dåliga semlor. Det var väldigt lite grädde, det är ju det godaste med hela semlan, så mycket ska det vara. Locket var typ 1 mm tjockt och helt sladdrigt... Blä! Aja, det var iaf inte så mycket mandelmassa, för det är det äckligaste med hela semlan (det är därför jag egentligen inte tycker om semlor). Det som var hela grejen var att vi har konstaterat att Ica har goda semlor, så det var dem jag hade ställt in magen på och när min mage har ställt in sig på något... Ja då är det kört! ;) Aja, men vi smällde i oss iaf. Haha!



Det här var en söt liten semla! :) Så borde alla se ut!


Kollade på House igår, vilket var trevligt. Jag kollade på det när det började sändas, men sedan var man ju tvungen att välja mellan Desperate Housewives och House. Valet var lätt! Saknar mina husfruar. Älskar den serien. Ugly Betty går inte heller längre... Tråkigt! Men har ju iaf Brothers and Sisters så länge. Den famlijen är så galet klockren. :)

image1

Hittade denna fina bild på Fruarna. Eldigt värre! Fin tycker jag, dessutom är ju blått vårens färg!


Förresten, idag är det Samernas nationaldag! Glöm för bövelen inte det! :) Har aldrig träffat någon same. Skulle vara ganska trevligt att göra det. :)

Nej, nu ska jag plugga så man blir klar någon gång. Tycker inte om alla dessa JÄVLA BÖCKER! Så då fick jag sagt det. Efter denna helvetsterminen kommer jag väl aldrig sluta läsa böcker... Eller inte! Jag kommer typ aldrig vilja se en bok i hela mitt liv.. :P Nej, vilken tråkig avslutning på inlägget. Får gottgöra det sen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, du kanske ska ta en tripp till sameland då? :) Bra där med semlorna.. Jag åt en ganska halvtaskig jag med.. Börjar hålla med folket här hemma, att de är lite överskattade.. PUSS

2008-02-06 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0