Helt slut..

Igår var jag duktig och fick faktiskt läst en hel del. Tyvärr blev jag dock sjuk igår. Är mega förkyld nu... :( Stannade hemma från en föreläsning idag, annars hade jag aldrig orkat plugga idag. Det har jag i och för sig knappt orkat ändå. Spelar ingen roll att man knaprar tabletter och proppar sig full med nässpray. Måste skriva lite nu, till imorgon. :(

Har jagat jobb idag, gick lite bättre än i fredags. Två ställen, en skola och en förskola tar inte in några sommarvikarier, men de ville ha min cv i alla fall, om någon blir sjuk eller så. En förskola skulle ta in vikarie över sommaren så även de ska jag skicka cv till. Det är bra. :D

Har även tagit bilder på våra nya möbler och tv så mamma och pappa (och alla andra som inte sett) kan få se hur vi har det. Bilderna kommer dock inte ikväll, får bli en annan dag.

Har äntligen fått iväg ett svar på min älskade Emmas mail. :) Hoppas du svarar snart! Både Emmi och Johanna har jag pratat med, Johanna igår och Emmi idag. Trevligt trevligt! :) Även mamma pratade jag med, de vill komma hit upp och hitta på något när de är här. Nice! :D

Nej, ska kolla klart CSI, plugga klart så fort som bara den så jag kan få sova sen.. :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dej, hoppas det ordnar sej med jobbsökeriet!
Pappa

2008-02-12 @ 10:38:16
Postat av: Maria

duktig du är som läser! :) vaknade kanske för en halvtimme sedan, gick liksom inte att vakna tidigare haha.. ska nog ta och läsa lite idag jag med.. så man gör lite nytta, haha :) PUSS

2008-02-12 @ 12:13:44
URL: http://mariaekbergs.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

Tävla om en fuktcreme värde 363;- i min blogg! :)

http://salongjessica.blogg.se

2008-02-12 @ 16:04:16
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0