Första inlägget

Ja då så sitter man här som nybliven bloggare på denna sida. Känns väl bra och mitt syfte med den är, för att sno ett citat från Maria: "Skaffa en blogg så har jag något att läsa om dagarna." :) Haha, så varsågod darling! :P

Usch, jag borde verkligen läsa.. För alla er som känner mig, vet om att jag pluggar på Lärarhögskolan, eller den s.k. före detta Lärarhögskolan, eftersom vi nu tillhör SU. Har för två veckor sedan börjat AUO 2 och det är en plågsam tid som alla blivande lärare måste genomlida vare sig de vill det eller ej. ;)

Tänkte lägga in en bild på mig här till höger eller vänster kanske det är, men kom på när jag letade runt på datorn att de enda bilder jag tycker är bra på mig själv, är typ fyra år gamla... :/ Inte så kul kanske. Maria tog en jädrans massa kort i lördags när vi var ute så kan ju hoppas på att det fanns något bra på mig där. Annars får jag väl locka hit fotografen igen med lite nötkräm, så får hon ta lite nya bilder på mig. :) Dock utan alkhohol i kroppen. :P Aja, ni får ha överseende med bloggen, om den inte är den finaste ett tag framöver, men den är under uppbyggnad! Back to the books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0